نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آموزش ذهن‌آگاهی اثربخشی آموزش ذهن‌آگاهی بر ظرفیت حافظه‌کاری دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری خاص [دوره 10، شماره 1، 1400-1399، صفحه 32-47]
  • آموزش ریاضی اثربخشی آموزش ریاضی بر عزت ‌نفس و خودکارآمدی دانش‌آموزان مبتلا به اختلال یادگیری ریاضی، نوشتن و بهنجار بر اساس مدل مک‌کارتی [دوره 10، شماره 2، 1400-1399، صفحه 226-239]

ا

  • اختلالات یادگیری مقایسه اثربخشی برنامه‌های مدیریت والدین و دلسوزی به خود بر سطوح خودانتقادی مادرانِ کودکان دارای اختلالات یادگیری [دوره 10، شماره 4، 1400-1399، صفحه 104-124]
  • اختلالات یادگیری ویژه بررسی تجربه زیسته مربیان کودکان دچار اختلالات یادگیری ویژه: یک مطالعه کیفی پدیدارشناسی [دوره 10، شماره 3، 1400-1399، صفحه 316-329]
  • اختلال یادگیری مقایسه مشارکت گروهی و حساسیت به طرد در دانش‌آموزان با و بدون اختلال یادگیری [دوره 10، شماره 1، 1400-1399، صفحه 187-199]
  • اختلال یادگیری مقایسه‌ زمان واکنش و حافظه‌ بینایی در دانش‌آموزان با اختلال یادگیری خاص و عادی [دوره 10، شماره 2، 1400-1399، صفحه 240-253]
  • اختلال یادگیری اثربخشی آموزش ریاضی بر عزت ‌نفس و خودکارآمدی دانش‌آموزان مبتلا به اختلال یادگیری ریاضی، نوشتن و بهنجار بر اساس مدل مک‌کارتی [دوره 10، شماره 2، 1400-1399، صفحه 226-239]
  • اختلال یادگیری اثربخشی آموزش مثبت‌اندیشی به شیوه گروهی بر بهبود همدلی و کاهش اضطراب اجتماعی دانش‌آموزان پسر دچار ناتوانی یادگیری [دوره 10، شماره 3، 1400-1399، صفحه 366-379]
  • اختلال یادگیری خاص بررسی مدل معادلات ساختاری آگاهی فراشناختی، خودکارآمدی و انگیزه تحصیلی با نگرش به درس ریاضی: با آزمون نقش واسطه‌ای اضطراب ریاضی در دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری خاص [دوره 10، شماره 2، 1400-1399، صفحه 282-299]
  • اختلال یادگیری خاص مقایسه نشخوارهای فکری و سازوکارهای دفاعی در دانش‌آموزانِ با یا بدون اختلال یادگیری خاص [دوره 10، شماره 3، 1400-1399، صفحه 330-343]
  • اختلال یادگیری خاص شیوع افسردگی در کودکان دچار اختلال یادگیری خاص: نقش ارتباط کودک-والد و کودک-معلم [دوره 10، شماره 3، 1400-1399، صفحه 300-315]
  • اختلال یادگیری خاص مقایسه خودتنظیمی انگیزشی، پردازش هیجانی و حسی در دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری خاص و دانش آموزان بهنجار [دوره 10، شماره 3، 1400-1399، صفحه 344-355]
  • اختلال یادگیری خاص مقایسه‌ی هیجانات تحصیلی دانش‌آموزان با انواع اختلال یادگیری خاص [دوره 10، شماره 4، 1400-1399، صفحه 87-103]
  • اختلال یادگیری خواندن مقایسه‌ زمان واکنش و حافظه‌ بینایی در دانش‌آموزان با اختلال یادگیری خاص و عادی [دوره 10، شماره 2، 1400-1399، صفحه 240-253]
  • اختلال یادگیری ریاضی مقایسه‌ زمان واکنش و حافظه‌ بینایی در دانش‌آموزان با اختلال یادگیری خاص و عادی [دوره 10، شماره 2، 1400-1399، صفحه 240-253]
  • اختلال یادگیری غیرکلامی اثربخشی توانبخشی شناختی مبتنی بر حرکت بر جهت یابی و علائم عصب شناختی کودکان دارای اختلال یادگیری غیرکلامی [دوره 10، شماره 1، 1400-1399، صفحه 70-86]
  • اختلال یادگیری نوشتاری اثربخشی آموزش خودگردانی یادگیری بر باورهای انگیزشی و راهبردهای یادگیری خودتنظیمی دانش‌آموزان با اختلال یادگیری نوشتاری [دوره 10، شماره 1، 1400-1399، صفحه 151-169]
  • اختلال یادگیری ویژة خواندن ساخت و هنجاریابی ابزار تشخیصی اختلال یادگیری ویژة خواندن [دوره 10، شماره 1، 1400-1399، صفحه 130-150]
  • اختلال یادگیری ویژه اثربخشی آموزش ذهن‌آگاهی بر ظرفیت حافظه‌کاری دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری خاص [دوره 10، شماره 1، 1400-1399، صفحه 32-47]
  • اختلال خواندن مقایسه اثربخشی روش‌های آموزشی فنوگرافیکس و دیویس بر عملکرد خواندن و هیجان تحصیلی دانش‌آموزان مقطع ابتدایی دارای اختلال خواندن [دوره 10، شماره 4، 1400-1399، صفحه 29-57]
  • اختلال ریاضی اثربخشی آموزش ایزی‌مایند بر اضطراب ریاضی و خودکارآمدی ریاضی دانش‌آموزان با اختلال ریاضی [دوره 10، شماره 1، 1400-1399، صفحه 48-69]
  • اختلال‌های یادگیری خاص اثربخشی بازی‌های رایانه‌ای مبتنی بر مهارت‌های دیداری بر ادراک دیداری ‌شنیداری فضایی و سرعت ردیابی خواندن دانش‌آموزان دارای اختلال‌های یادگیری خاص [دوره 10، شماره 2، 1400-1399، صفحه 200-211]
  • ادارک دیداری شنیداری فضایی اثربخشی بازی‌های رایانه‌ای مبتنی بر مهارت‌های دیداری بر ادراک دیداری ‌شنیداری فضایی و سرعت ردیابی خواندن دانش‌آموزان دارای اختلال‌های یادگیری خاص [دوره 10، شماره 2، 1400-1399، صفحه 200-211]
  • ارتباط کودک-معلم شیوع افسردگی در کودکان دچار اختلال یادگیری خاص: نقش ارتباط کودک-والد و کودک-معلم [دوره 10، شماره 3، 1400-1399، صفحه 300-315]
  • ارتباط کودک-والد شیوع افسردگی در کودکان دچار اختلال یادگیری خاص: نقش ارتباط کودک-والد و کودک-معلم [دوره 10، شماره 3، 1400-1399، صفحه 300-315]
  • ایزی‌مایند اثربخشی آموزش ایزی‌مایند بر اضطراب ریاضی و خودکارآمدی ریاضی دانش‌آموزان با اختلال ریاضی [دوره 10، شماره 1، 1400-1399، صفحه 48-69]
  • استرس والدگری مقایسه استرس والدگری، هیجانات منفی و راهبردهای تنظیم شناختی هیجان در مادران کودکان با و بدون ناتوانی ‏های یادگیری [دوره 10، شماره 4، 1400-1399، صفحه 7-28]
  • اضطراب اجتماعی اثربخشی آموزش مثبت‌اندیشی به شیوه گروهی بر بهبود همدلی و کاهش اضطراب اجتماعی دانش‌آموزان پسر دچار ناتوانی یادگیری [دوره 10، شماره 3، 1400-1399، صفحه 366-379]
  • اضطراب ریاضی اثربخشی آموزش ایزی‌مایند بر اضطراب ریاضی و خودکارآمدی ریاضی دانش‌آموزان با اختلال ریاضی [دوره 10، شماره 1، 1400-1399، صفحه 48-69]
  • اضطراب ریاضی بررسی مدل معادلات ساختاری آگاهی فراشناختی، خودکارآمدی و انگیزه تحصیلی با نگرش به درس ریاضی: با آزمون نقش واسطه‌ای اضطراب ریاضی در دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری خاص [دوره 10، شماره 2، 1400-1399، صفحه 282-299]
  • افسردگی شیوع افسردگی در کودکان دچار اختلال یادگیری خاص: نقش ارتباط کودک-والد و کودک-معلم [دوره 10، شماره 3، 1400-1399، صفحه 300-315]
  • الگوی امواج مغزی تأثیر بازی های رایانه ای بر الگوی امواج مغزی در افراد مبتلا به ناتوانی های یادگیری [دوره 10، شماره 4، 1400-1399، صفحه 144-159]
  • ایماگوتراپی اثربخشی آموزش فرزندپروری هشیار مبتنی بر رویکرد ایماگوتراپی بر تعامل والد کودک مادران فرزند مبتلا به ناتوانی یادگیری [دوره 10، شماره 2، 1400-1399، صفحه 254-267]
  • انگیزش پیشرفت تحصیلی تأثیر فناوری واقعیت افزوده بر انگیزش پیشرفت تحصیلی دانش آموزان نارساخوان پایه دوم ابتدایی [دوره 10، شماره 4، 1400-1399، صفحه 58-86]
  • انگیزه‌پیشرفت اثربخشی مصاحبه انگیزشی بر انگیزه‌پیشرفت و بهزیستی‌روان شناختی دانش‌آموزان دارای ناتوانی‌های یادگیری [دوره 10، شماره 1، 1400-1399، صفحه 170-186]
  • انگیزه تحصیلی بررسی مدل معادلات ساختاری آگاهی فراشناختی، خودکارآمدی و انگیزه تحصیلی با نگرش به درس ریاضی: با آزمون نقش واسطه‌ای اضطراب ریاضی در دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری خاص [دوره 10، شماره 2، 1400-1399، صفحه 282-299]

ب

  • بازداری رفتاری اثربخشی برنامه داوسون-گوئیر بر بهبود توجه، حافظه فعال و بازداری رفتاری دانش‌آموزان نارساخوان [دوره 10، شماره 1، 1400-1399، صفحه 110-129]
  • بازی رایانه ای تأثیر بازی های رایانه ای بر الگوی امواج مغزی در افراد مبتلا به ناتوانی های یادگیری [دوره 10، شماره 4، 1400-1399، صفحه 144-159]
  • بازی‌های رایانه‌ای اثربخشی بازی‌های رایانه‌ای مبتنی بر مهارت‌های دیداری بر ادراک دیداری ‌شنیداری فضایی و سرعت ردیابی خواندن دانش‌آموزان دارای اختلال‌های یادگیری خاص [دوره 10، شماره 2، 1400-1399، صفحه 200-211]
  • بیان نوشتاری اثربخشی توانبخشی مخچه بر روی رشد حرکتی و بیان نوشتاری دانش آموزان دارای اختلال دیسگرافیا [دوره 10، شماره 4، 1400-1399، صفحه 125-143]
  • باورهای انگیزشی اثربخشی آموزش خودگردانی یادگیری بر باورهای انگیزشی و راهبردهای یادگیری خودتنظیمی دانش‌آموزان با اختلال یادگیری نوشتاری [دوره 10، شماره 1، 1400-1399، صفحه 151-169]
  • برنامه داوسون-گوئیر اثربخشی برنامه داوسون-گوئیر بر بهبود توجه، حافظه فعال و بازداری رفتاری دانش‌آموزان نارساخوان [دوره 10، شماره 1، 1400-1399، صفحه 110-129]
  • برنامه عصبی-شناختی بررسی دقت و حساسیت سامانه هوشمند غربالگر در پیش‌بینی کودکان مستعد اختلالات عصبی-تحولی (نقص توجه-بیش‌فعالی و نارساخوانی) [دوره 10، شماره 1، 1400-1399، صفحه 87-109]
  • بهزیستی‌روان شناختی اثربخشی مصاحبه انگیزشی بر انگیزه‌پیشرفت و بهزیستی‌روان شناختی دانش‌آموزان دارای ناتوانی‌های یادگیری [دوره 10، شماره 1، 1400-1399، صفحه 170-186]

پ

  • پایایی ساخت و هنجاریابی ابزار تشخیصی اختلال یادگیری ویژة خواندن [دوره 10، شماره 1، 1400-1399، صفحه 130-150]
  • پردازش اطلاعات اثربخشی آموزش توان‌بخشی شناختی بر بهبود پردازش اطلاعات و عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان نارساخوان مقطع ابتدایی [دوره 10، شماره 2، 1400-1399، صفحه 212-225]
  • پردازش حسی مقایسه خودتنظیمی انگیزشی، پردازش هیجانی و حسی در دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری خاص و دانش آموزان بهنجار [دوره 10، شماره 3، 1400-1399، صفحه 344-355]
  • پردازش هیجانی مقایسه خودتنظیمی انگیزشی، پردازش هیجانی و حسی در دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری خاص و دانش آموزان بهنجار [دوره 10، شماره 3، 1400-1399، صفحه 344-355]

ت

  • تاب‌آوری کارآمدی مداخله مبتنی بر مثبت اندیشی با تأکید بر آموزه‌های اسلامی بر تاب‌آوری و رضایت از زندگی والدین کودکان مبتلا به ناتوانی‌های یادگیری [دوره 10، شماره 1، 1400-1399، صفحه 7-31]
  • تجربه زیسته بررسی تجربه زیسته مربیان کودکان دچار اختلالات یادگیری ویژه: یک مطالعه کیفی پدیدارشناسی [دوره 10، شماره 3، 1400-1399، صفحه 316-329]
  • تعامل والد-کودک اثربخشی آموزش فرزندپروری هشیار مبتنی بر رویکرد ایماگوتراپی بر تعامل والد کودک مادران فرزند مبتلا به ناتوانی یادگیری [دوره 10، شماره 2، 1400-1399، صفحه 254-267]
  • تنیدگی والدگری اثربخشی درمان تعاملی والد-کودک بر تنیدگی والدگری و خودکارآمدی والدگری مادران کودکان مبتلا به ناتوانی یادگیری [دوره 10، شماره 3، 1400-1399، صفحه 380-393]
  • توان‌بخشی شناختی اثربخشی آموزش توان‌بخشی شناختی بر بهبود پردازش اطلاعات و عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان نارساخوان مقطع ابتدایی [دوره 10، شماره 2، 1400-1399، صفحه 212-225]
  • توانبخشی مبتنی بر حرکت اثربخشی توانبخشی شناختی مبتنی بر حرکت بر جهت یابی و علائم عصب شناختی کودکان دارای اختلال یادگیری غیرکلامی [دوره 10، شماره 1، 1400-1399، صفحه 70-86]
  • توان بخشی مخچه اثربخشی توانبخشی مخچه بر روی رشد حرکتی و بیان نوشتاری دانش آموزان دارای اختلال دیسگرافیا [دوره 10، شماره 4، 1400-1399، صفحه 125-143]
  • توجه اثربخشی برنامه داوسون-گوئیر بر بهبود توجه، حافظه فعال و بازداری رفتاری دانش‌آموزان نارساخوان [دوره 10، شماره 1، 1400-1399، صفحه 110-129]

ج

  • جهت‌یابی اثربخشی توانبخشی شناختی مبتنی بر حرکت بر جهت یابی و علائم عصب شناختی کودکان دارای اختلال یادگیری غیرکلامی [دوره 10، شماره 1، 1400-1399، صفحه 70-86]

ح

  • حافظه بینایی مقایسه‌ زمان واکنش و حافظه‌ بینایی در دانش‌آموزان با اختلال یادگیری خاص و عادی [دوره 10، شماره 2، 1400-1399، صفحه 240-253]
  • حافظه فعال اثربخشی برنامه داوسون-گوئیر بر بهبود توجه، حافظه فعال و بازداری رفتاری دانش‌آموزان نارساخوان [دوره 10، شماره 1، 1400-1399، صفحه 110-129]
  • حافظه‌کاری اثربخشی آموزش ذهن‌آگاهی بر ظرفیت حافظه‌کاری دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری خاص [دوره 10، شماره 1، 1400-1399، صفحه 32-47]
  • حساسیت به طرد مقایسه مشارکت گروهی و حساسیت به طرد در دانش‌آموزان با و بدون اختلال یادگیری [دوره 10، شماره 1، 1400-1399، صفحه 187-199]

خ

  • خواندن ساخت و هنجاریابی ابزار تشخیصی اختلال یادگیری ویژة خواندن [دوره 10، شماره 1، 1400-1399، صفحه 130-150]
  • خودتنظیمی انگیزشی مقایسه خودتنظیمی انگیزشی، پردازش هیجانی و حسی در دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری خاص و دانش آموزان بهنجار [دوره 10، شماره 3، 1400-1399، صفحه 344-355]
  • خودکارآمدی بررسی مدل معادلات ساختاری آگاهی فراشناختی، خودکارآمدی و انگیزه تحصیلی با نگرش به درس ریاضی: با آزمون نقش واسطه‌ای اضطراب ریاضی در دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری خاص [دوره 10، شماره 2، 1400-1399، صفحه 282-299]
  • خودکارآمدی اثربخشی آموزش ریاضی بر عزت ‌نفس و خودکارآمدی دانش‌آموزان مبتلا به اختلال یادگیری ریاضی، نوشتن و بهنجار بر اساس مدل مک‌کارتی [دوره 10، شماره 2، 1400-1399، صفحه 226-239]
  • خودکارآمدی ریاضی اثربخشی آموزش ایزی‌مایند بر اضطراب ریاضی و خودکارآمدی ریاضی دانش‌آموزان با اختلال ریاضی [دوره 10، شماره 1، 1400-1399، صفحه 48-69]
  • خودکارآمدی والدگری اثربخشی درمان تعاملی والد-کودک بر تنیدگی والدگری و خودکارآمدی والدگری مادران کودکان مبتلا به ناتوانی یادگیری [دوره 10، شماره 3، 1400-1399، صفحه 380-393]
  • خودکنترلی مقایسه خودکنترلی و رفتار قلدری -قربانی در دانش‌آموزان دچار اختلال یادگیری خاص و دانش‌آموزان بهنجار [دوره 10، شماره 3، 1400-1399، صفحه 356-365]
  • خودگردانی یادگیری اثربخشی آموزش خودگردانی یادگیری بر باورهای انگیزشی و راهبردهای یادگیری خودتنظیمی دانش‌آموزان با اختلال یادگیری نوشتاری [دوره 10، شماره 1، 1400-1399، صفحه 151-169]

د

  • دانش آموزان مقایسه‌ی هیجانات تحصیلی دانش‌آموزان با انواع اختلال یادگیری خاص [دوره 10، شماره 4، 1400-1399، صفحه 87-103]
  • دانش‌آموزان مقایسه مشارکت گروهی و حساسیت به طرد در دانش‌آموزان با و بدون اختلال یادگیری [دوره 10، شماره 1، 1400-1399، صفحه 187-199]
  • دانش‌آموزان اثربخشی آموزش توان‌بخشی شناختی بر بهبود پردازش اطلاعات و عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان نارساخوان مقطع ابتدایی [دوره 10، شماره 2، 1400-1399، صفحه 212-225]
  • درمان تعاملی والد-کودک اثربخشی درمان تعاملی والد-کودک بر تنیدگی والدگری و خودکارآمدی والدگری مادران کودکان مبتلا به ناتوانی یادگیری [دوره 10، شماره 3، 1400-1399، صفحه 380-393]
  • دلسوزی به خود مقایسه اثربخشی برنامه‌های مدیریت والدین و دلسوزی به خود بر سطوح خودانتقادی مادرانِ کودکان دارای اختلالات یادگیری [دوره 10، شماره 4، 1400-1399، صفحه 104-124]

ر

  • راهبردهای یادگیری خودتنظیمی اثربخشی آموزش خودگردانی یادگیری بر باورهای انگیزشی و راهبردهای یادگیری خودتنظیمی دانش‌آموزان با اختلال یادگیری نوشتاری [دوره 10، شماره 1، 1400-1399، صفحه 151-169]
  • راهبردهای تنظیم شناختی هیجان مقایسه استرس والدگری، هیجانات منفی و راهبردهای تنظیم شناختی هیجان در مادران کودکان با و بدون ناتوانی ‏های یادگیری [دوره 10، شماره 4، 1400-1399، صفحه 7-28]
  • رشد حرکتی اثربخشی توانبخشی مخچه بر روی رشد حرکتی و بیان نوشتاری دانش آموزان دارای اختلال دیسگرافیا [دوره 10، شماره 4، 1400-1399، صفحه 125-143]
  • رضایت از زندگی کارآمدی مداخله مبتنی بر مثبت اندیشی با تأکید بر آموزه‌های اسلامی بر تاب‌آوری و رضایت از زندگی والدین کودکان مبتلا به ناتوانی‌های یادگیری [دوره 10، شماره 1، 1400-1399، صفحه 7-31]
  • رفتار قلدری-قربانی مقایسه خودکنترلی و رفتار قلدری -قربانی در دانش‌آموزان دچار اختلال یادگیری خاص و دانش‌آموزان بهنجار [دوره 10، شماره 3، 1400-1399، صفحه 356-365]
  • روایی ساخت و هنجاریابی ابزار تشخیصی اختلال یادگیری ویژة خواندن [دوره 10، شماره 1، 1400-1399، صفحه 130-150]
  • روش آوایی اثربخشی روش آوایی و واژگانی بر بهبود مهارت خواندن انگلیسی زبان‌آموزان نارساخوان [دوره 10، شماره 2، 1400-1399، صفحه 268-281]
  • روش دیویس مقایسه اثربخشی روش‌های آموزشی فنوگرافیکس و دیویس بر عملکرد خواندن و هیجان تحصیلی دانش‌آموزان مقطع ابتدایی دارای اختلال خواندن [دوره 10، شماره 4، 1400-1399، صفحه 29-57]
  • روش فنوگرافیکس مقایسه اثربخشی روش‌های آموزشی فنوگرافیکس و دیویس بر عملکرد خواندن و هیجان تحصیلی دانش‌آموزان مقطع ابتدایی دارای اختلال خواندن [دوره 10، شماره 4، 1400-1399، صفحه 29-57]
  • روش واژگانی اثربخشی روش آوایی و واژگانی بر بهبود مهارت خواندن انگلیسی زبان‌آموزان نارساخوان [دوره 10، شماره 2، 1400-1399، صفحه 268-281]

ز

  • زمان واکنش مقایسه‌ زمان واکنش و حافظه‌ بینایی در دانش‌آموزان با اختلال یادگیری خاص و عادی [دوره 10، شماره 2، 1400-1399، صفحه 240-253]

س

  • سازوکارهای دفاعی مقایسه نشخوارهای فکری و سازوکارهای دفاعی در دانش‌آموزانِ با یا بدون اختلال یادگیری خاص [دوره 10، شماره 3، 1400-1399، صفحه 330-343]
  • سرعت ردیابی خواندن اثربخشی بازی‌های رایانه‌ای مبتنی بر مهارت‌های دیداری بر ادراک دیداری ‌شنیداری فضایی و سرعت ردیابی خواندن دانش‌آموزان دارای اختلال‌های یادگیری خاص [دوره 10، شماره 2، 1400-1399، صفحه 200-211]
  • سطوح‌خودانتقادی مقایسه اثربخشی برنامه‌های مدیریت والدین و دلسوزی به خود بر سطوح خودانتقادی مادرانِ کودکان دارای اختلالات یادگیری [دوره 10، شماره 4، 1400-1399، صفحه 104-124]

ش

  • شبکه عصبی مصنوعی بررسی دقت و حساسیت سامانه هوشمند غربالگر در پیش‌بینی کودکان مستعد اختلالات عصبی-تحولی (نقص توجه-بیش‌فعالی و نارساخوانی) [دوره 10، شماره 1، 1400-1399، صفحه 87-109]

ع

  • عزت ‌نفس اثربخشی آموزش ریاضی بر عزت ‌نفس و خودکارآمدی دانش‌آموزان مبتلا به اختلال یادگیری ریاضی، نوشتن و بهنجار بر اساس مدل مک‌کارتی [دوره 10، شماره 2، 1400-1399، صفحه 226-239]
  • علائم عصب شناختی اثربخشی توانبخشی شناختی مبتنی بر حرکت بر جهت یابی و علائم عصب شناختی کودکان دارای اختلال یادگیری غیرکلامی [دوره 10، شماره 1، 1400-1399، صفحه 70-86]
  • عملکرد تحصیلی اثربخشی آموزش توان‌بخشی شناختی بر بهبود پردازش اطلاعات و عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان نارساخوان مقطع ابتدایی [دوره 10، شماره 2، 1400-1399، صفحه 212-225]
  • عملکرد خواندن مقایسه اثربخشی روش‌های آموزشی فنوگرافیکس و دیویس بر عملکرد خواندن و هیجان تحصیلی دانش‌آموزان مقطع ابتدایی دارای اختلال خواندن [دوره 10، شماره 4، 1400-1399، صفحه 29-57]

غ

  • غربالگری بررسی دقت و حساسیت سامانه هوشمند غربالگر در پیش‌بینی کودکان مستعد اختلالات عصبی-تحولی (نقص توجه-بیش‌فعالی و نارساخوانی) [دوره 10، شماره 1، 1400-1399، صفحه 87-109]

ف

  • فراشناخت بررسی مدل معادلات ساختاری آگاهی فراشناختی، خودکارآمدی و انگیزه تحصیلی با نگرش به درس ریاضی: با آزمون نقش واسطه‌ای اضطراب ریاضی در دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری خاص [دوره 10، شماره 2، 1400-1399، صفحه 282-299]
  • فرزندپروری هشیار اثربخشی آموزش فرزندپروری هشیار مبتنی بر رویکرد ایماگوتراپی بر تعامل والد کودک مادران فرزند مبتلا به ناتوانی یادگیری [دوره 10، شماره 2، 1400-1399، صفحه 254-267]

م

  • مثبت‌اندیشی اثربخشی آموزش مثبت‌اندیشی به شیوه گروهی بر بهبود همدلی و کاهش اضطراب اجتماعی دانش‌آموزان پسر دچار ناتوانی یادگیری [دوره 10، شماره 3، 1400-1399، صفحه 366-379]
  • مثبت‌اندیشی اسلامی کارآمدی مداخله مبتنی بر مثبت اندیشی با تأکید بر آموزه‌های اسلامی بر تاب‌آوری و رضایت از زندگی والدین کودکان مبتلا به ناتوانی‌های یادگیری [دوره 10، شماره 1، 1400-1399، صفحه 7-31]
  • مدیریت والدین مقایسه اثربخشی برنامه‌های مدیریت والدین و دلسوزی به خود بر سطوح خودانتقادی مادرانِ کودکان دارای اختلالات یادگیری [دوره 10، شماره 4، 1400-1399، صفحه 104-124]
  • مدل مک‌کارتی اثربخشی آموزش ریاضی بر عزت ‌نفس و خودکارآمدی دانش‌آموزان مبتلا به اختلال یادگیری ریاضی، نوشتن و بهنجار بر اساس مدل مک‌کارتی [دوره 10، شماره 2، 1400-1399، صفحه 226-239]
  • مربیان بررسی تجربه زیسته مربیان کودکان دچار اختلالات یادگیری ویژه: یک مطالعه کیفی پدیدارشناسی [دوره 10، شماره 3، 1400-1399، صفحه 316-329]
  • مشارکت گروهی مقایسه مشارکت گروهی و حساسیت به طرد در دانش‌آموزان با و بدون اختلال یادگیری [دوره 10، شماره 1، 1400-1399، صفحه 187-199]
  • مصاحبه انگیزشی اثربخشی مصاحبه انگیزشی بر انگیزه‌پیشرفت و بهزیستی‌روان شناختی دانش‌آموزان دارای ناتوانی‌های یادگیری [دوره 10، شماره 1، 1400-1399، صفحه 170-186]
  • مهارت خواندن اثربخشی روش آوایی و واژگانی بر بهبود مهارت خواندن انگلیسی زبان‌آموزان نارساخوان [دوره 10، شماره 2، 1400-1399، صفحه 268-281]

ن

  • ناتوانی یادگیری اثربخشی مصاحبه انگیزشی بر انگیزه‌پیشرفت و بهزیستی‌روان شناختی دانش‌آموزان دارای ناتوانی‌های یادگیری [دوره 10، شماره 1، 1400-1399، صفحه 170-186]
  • ناتوانی یادگیری اثربخشی درمان تعاملی والد-کودک بر تنیدگی والدگری و خودکارآمدی والدگری مادران کودکان مبتلا به ناتوانی یادگیری [دوره 10، شماره 3، 1400-1399، صفحه 380-393]
  • ناتوانی یادگیری تأثیر بازی های رایانه ای بر الگوی امواج مغزی در افراد مبتلا به ناتوانی های یادگیری [دوره 10، شماره 4، 1400-1399، صفحه 144-159]
  • ناتوانی‌یادگیری مقایسه خودکنترلی و رفتار قلدری -قربانی در دانش‌آموزان دچار اختلال یادگیری خاص و دانش‌آموزان بهنجار [دوره 10، شماره 3، 1400-1399، صفحه 356-365]
  • ناتوانی‏ های یادگیری مقایسه استرس والدگری، هیجانات منفی و راهبردهای تنظیم شناختی هیجان در مادران کودکان با و بدون ناتوانی ‏های یادگیری [دوره 10، شماره 4، 1400-1399، صفحه 7-28]
  • ناتوانی‌های یادگیری کارآمدی مداخله مبتنی بر مثبت اندیشی با تأکید بر آموزه‌های اسلامی بر تاب‌آوری و رضایت از زندگی والدین کودکان مبتلا به ناتوانی‌های یادگیری [دوره 10، شماره 1، 1400-1399، صفحه 7-31]
  • ناتوانی‌های یادگیری اثربخشی آموزش فرزندپروری هشیار مبتنی بر رویکرد ایماگوتراپی بر تعامل والد کودک مادران فرزند مبتلا به ناتوانی یادگیری [دوره 10، شماره 2، 1400-1399، صفحه 254-267]
  • نارساخوانی بررسی دقت و حساسیت سامانه هوشمند غربالگر در پیش‌بینی کودکان مستعد اختلالات عصبی-تحولی (نقص توجه-بیش‌فعالی و نارساخوانی) [دوره 10، شماره 1، 1400-1399، صفحه 87-109]
  • نارساخوانی اثربخشی برنامه داوسون-گوئیر بر بهبود توجه، حافظه فعال و بازداری رفتاری دانش‌آموزان نارساخوان [دوره 10، شماره 1، 1400-1399، صفحه 110-129]
  • نارساخوانی اثربخشی روش آوایی و واژگانی بر بهبود مهارت خواندن انگلیسی زبان‌آموزان نارساخوان [دوره 10، شماره 2، 1400-1399، صفحه 268-281]
  • نارساخوانی اثربخشی آموزش توان‌بخشی شناختی بر بهبود پردازش اطلاعات و عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان نارساخوان مقطع ابتدایی [دوره 10، شماره 2، 1400-1399، صفحه 212-225]
  • نارساخوانی تأثیر فناوری واقعیت افزوده بر انگیزش پیشرفت تحصیلی دانش آموزان نارساخوان پایه دوم ابتدایی [دوره 10، شماره 4، 1400-1399، صفحه 58-86]
  • نشخوارهای فکری مقایسه نشخوارهای فکری و سازوکارهای دفاعی در دانش‌آموزانِ با یا بدون اختلال یادگیری خاص [دوره 10، شماره 3، 1400-1399، صفحه 330-343]
  • نقص توجه-بیش فعالی بررسی دقت و حساسیت سامانه هوشمند غربالگر در پیش‌بینی کودکان مستعد اختلالات عصبی-تحولی (نقص توجه-بیش‌فعالی و نارساخوانی) [دوره 10، شماره 1، 1400-1399، صفحه 87-109]
  • نگرش به درس ریاضی بررسی مدل معادلات ساختاری آگاهی فراشناختی، خودکارآمدی و انگیزه تحصیلی با نگرش به درس ریاضی: با آزمون نقش واسطه‌ای اضطراب ریاضی در دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری خاص [دوره 10، شماره 2، 1400-1399، صفحه 282-299]

و

  • واقعیت افزوده تأثیر فناوری واقعیت افزوده بر انگیزش پیشرفت تحصیلی دانش آموزان نارساخوان پایه دوم ابتدایی [دوره 10، شماره 4، 1400-1399، صفحه 58-86]
  • والدین کارآمدی مداخله مبتنی بر مثبت اندیشی با تأکید بر آموزه‌های اسلامی بر تاب‌آوری و رضایت از زندگی والدین کودکان مبتلا به ناتوانی‌های یادگیری [دوره 10، شماره 1، 1400-1399، صفحه 7-31]

ه

  • هیجانات تحصیلی مقایسه‌ی هیجانات تحصیلی دانش‌آموزان با انواع اختلال یادگیری خاص [دوره 10، شماره 4، 1400-1399، صفحه 87-103]
  • هیجانات منفی مقایسه استرس والدگری، هیجانات منفی و راهبردهای تنظیم شناختی هیجان در مادران کودکان با و بدون ناتوانی ‏های یادگیری [دوره 10، شماره 4، 1400-1399، صفحه 7-28]
  • هیجان‌تحصیلی مقایسه اثربخشی روش‌های آموزشی فنوگرافیکس و دیویس بر عملکرد خواندن و هیجان تحصیلی دانش‌آموزان مقطع ابتدایی دارای اختلال خواندن [دوره 10، شماره 4، 1400-1399، صفحه 29-57]
  • همدلی اثربخشی آموزش مثبت‌اندیشی به شیوه گروهی بر بهبود همدلی و کاهش اضطراب اجتماعی دانش‌آموزان پسر دچار ناتوانی یادگیری [دوره 10، شماره 3، 1400-1399، صفحه 366-379]
  • هنجاریابی ساخت و هنجاریابی ابزار تشخیصی اختلال یادگیری ویژة خواندن [دوره 10، شماره 1، 1400-1399، صفحه 130-150]